این است زندگی از دید من...

۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۳:۴۲

زندگی نوشت:)

خیلی وقته که ننوشتم راستش اصلا نمیتونم هیچیو ثبت کنم چند وقتیه که بی حوصله ام یا همه چیز یادم میره یا میخوام یه حرفیو بزنم اشتباهی میگم

چندوقتی هم هسش که همینکه عصبی میشم معده جانمان درد میگرد و صورتمان جوش میزند!!به این میگن پیری زود رس!

باشگاه خیلی خوبه میرم باشگاه کلی روحیم عوض میشه مخصوصا اینکه وقتی با نگاه متعجب دیگرا روبه رو میشم وقتی حرکات و اشتباه میرم و کلی تو دلم میخندم و با اعتماد به نفس بیشتری ادامه میدمپنجشنبه بعد از باشگاه با نیکی ر فتم بیرون یکم خرید داشتم بعدشم اومدم خونه و همین که دوش گرفتم پدر جان گفتن بریم خونه ی مادر بزرگ منم خسته و کوفته حاضر شدم اومدیم خونه دیدم حالم بده و دارم میمیرم من وقتی معده درد و حالت تهوه میگریم اشکمم در میاد حالا هرکی منو میدید فکر میکرد شکست عشقی خوردمجمعه هم که نیکی اینا اومدن و نیکی جانما با حلوا سوپرایزمان کرد بسی خشمزه بود بهش میگم نیکی حلوای منو تو درست کن!یکم گپ زدیم تا شب!!!!بعد شام رفتیم بیرون و مسخره بازی و رانندگی خرکی!بعدشم اومدیم خونه خاستیم اتاق بخوابیم که نیکی گفت بری توحال رفتیم زیر کولر و جامونو پهن کردیم نمیدونم چیشد یهویی شروع کردیم به پررو بازی وانقدر چرت و پرت گفتیم که من یهویی حس کردم داغ شدم رفتم یکی دولیوان ابمیوه سرد سر کشیدم وای  هنوزم یادم میاد خندم میگیرهصبح هم که پاشدیم و باقالی پوست کندییم:|

افطاری هم مهمون داشتیم کلا منو نیکی حضور چندانی نداشتیم

دیروزم که باشگاه عالیبود اما کلاس عربی!!!

یه دبیر فوق العاده که کلی حرف کنکور زد و میگفت در هفته باید80ساعت درس خوند!مگه داریم؟مگه میشه؟

ولی خب دیگه کم کم داریم نزدیک مشیمتصمیم دارم تابستون حسسابی استراحت کنم و از مهر باامید خدا شروع کنیم

دلم یه مسافرت میخاد مشهدی جاییماه رمضون تموم شه خداکنه بشه بریم کرج دلم برا هانیه تنگ شده

دیگر اینکه صبح دقیقا ساعت8:6با دل درده یا معده درد نمیدونم پاشدم و تا9:18دقیقه باهمون درد بیدار بودم و باهمون درد خوابیدم امیدوارم امروز بشه برم دکتر چون دیگه خسته شدم!

حرفی نیست...

من دیروز اگه باختم فردا برندم

ا


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۲
خـــــآنوُمِ چِـ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی