این است زندگی از دید من...

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۴

دیدنوشت :|

خیلی وقته ننوشتم و دستم به قلم نمیره زندگی کماکان درحال تغییره و هیچ توجهی هم به بنده نداره که دلم میخاد اینجوری تغییر کنه یا نه؟:|

اما اینو خوب میدونم هیچ چیزی اونجوری که میخوام نیست:|

ولی بازم شکر:) زندگی میگذره اما این ماهستیم که باید ازاین گذری که میکنه درس بگیریم...

تجربه کسب کنیم و هرروز قوی تراز دیروزمون باشیم...

اگه سختی ای قرار میگیره جلوی راهمون باید ازاون سختیا سربلند و محکم بیرون بیاییم و اگر موفق نشدیم باری دیگه با غرور بیشتر و عزمی محکمتر ازاین امتحان بیرون بیاییم.. تجربه داشتن به سن و سال نیست گاهی یه ادمی تو کمترین سن بیشترین تجربه های ممکن رو کسب میکنه پس بهتره به پای سن نذاریم...:)

از دید من زندگی یعنی این :)

زندگی یعنی داشتن یه مامان خیلی خوب که هرچندگاهی باهم سازش نداریم اما نمیتونم حتی شده یک دقیقه باهم قهر باشیم..

از دید من زندگی یعنی داشتن دوست مجازی و واقعیش مهم نیست فقط باشه..

از دید من زندگی یعنی تنها بودن و فقط و فقط دنبال اهداف بلند گشتن..

از دید من زندگی یعنی لبخند:))حتی شده مصنوعی:|

زندگی یعنی اینکه هرکی آرامشتو ازت میگیره روش یه خط قرمز بکشی و بسپاری به دور ترین نقطه از ذهنت...:)

+خیلی دلم پُر بود هرچی دستم اومد نوشنم دیگه:)



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۸
خـــــآنوُمِ چِـ

نظرات  (۱)

۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۵ نیکی خانم
خوش آمدی دوست جانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی